O studentă a cunoscut un tânăr în Barcelona și s-a îndrăgostit de el. Au plănuit să meargă să îl viziteze, iar când a ajuns în aeroport, tânăra a descoperit cine este, cu adevărat, cel pe care urma să îl viziteze. A plecat imediat de acolo:

Când credea că și-a găsit sufletul pereche, o tânără a aflat devastată adevărul despre cel de care s-a îndrăgostit.

Sophie Stevenson l-a cunoscut pe Jesse Mateman în timp ce era în vacanță în Barcelona în luna august și au păstrat legătura de atunci. Pentru că și-a dat seama că simte ceva pentru el și și-a dat seama că se poate transforma într-o relație serioasă, tânăra a decis să îi facă o vizită în Amsterdam, orașul de unde el este.

Aceasta a călătorit 650 de kilometri, însă a fost devastată să descopere cî Jesse nu a venit la aeroport, deși a ținut legătura cu el pe tot parcursul călătoriei sale. Mai mult decât atât, timp de șase ore, acesta nu a dat niciun semn de viață, iar după această perioadă i-a scris un mesaj în care i-a spus că a fost păcălită.

„Am fost în Barcelona cu prietena meu Michelle și am ajuns cu o zi înainte de atacul terorist. Stăteam foarte aproape de locul unde s-a întâmplat atacul.

În acea zi, am fost atât de norocoase, tocmai am ieșit să cumpăram niște băuturi și mâncare și stăteam pe terasă când am început să auzim focuri de armă. Când ne-am uitat am văzut oameni alergând peste tot, a fost cu adevărat înfricoșător.

Hotelul a fost blocat după aceea și totul a fost închis pentru a doua zi, așa că am rămas acolo și atunci l-am întâlnit pe Jesse și pe cei trei prieteni ai săi. Am rămas acolo timp de încă patru zile și ne-am simțit în siguranță în timp ce eram împreună cu ei, așa că am petrecut timpul împreună.

A fost o poveste de dragoste între Jesse și mine. Am dormit împreună în Barcelona și când m-am întors în Marea Britanie, am continuat să vorbim în fiecare zi. Am vorbit despre o relație la distanță. Am vorbit să îl vizitez și el știa, așa că am rezervat zboruri, am plătit pentru un hotel și mi-a că se va întâlni cu mine când ajung vineri la ora 17:00.

Ne-am scris până am ajuns în avion. Dar când am ajuns, el nu era acolo să mă ia. L-am sunat o grămadă de ori și a răspuns. Am așteptat în aeroport timp de două ore și nu am auzit nimic, chiar începusem să mă panichez că sunt abandonată.

Am mers cu un autobuz cu transfer gratuit la hotel, așa că m-am îndreptat acolo și șase ore mai târziu mi-a trimis mesajul – pe Snapchat”, a dezvăluit tânăra.

Atunci și-a dat seama că a fost păcălită de cel pe care îl credea iubitul ei și că acesta nu voia decât să facă o glumă despre înfățișarea sa. El a comparat-o cu un porc.

După ce l-a întrebat cum de poate fi atât de crud, tot ce a putut face Jesse a fost să o blocheze.

Imediat după acest incident, tânăra și-a schimbat zborul și s-a întors acasă în dimineața următoare, iar acum este extrem de supărată pentru ce s-a întâmplat.

Prietenii virtuali au început să îl certe pe Jesse pentru comportamentul său care nu a fost deloc demn de un gentleman.